جلوگیری از فرسایش برج خنک کننده

کنترل فرسایش

در مورد مقایس و کنترل فرسایش در سیستم های مبتنی بر برج خنک کننده ، تکامل در حال انجام است. برای چهار دهه، شایع ترین برنامه های درمان بر اساس علم شیمی از فسفات های معدنی و ارگانیک (آکا، فسفونات) و واکنش های آند و کاتد های سطوح فلزی برای جلوگیری از فرسایش استفاده میشود.

فرمولاسیون پلیمری حاوی گروه کربوکسیلات به صورت موفقیت آمیز در دهه های مختلف برای کنترل مقادیر کربنات کلسیم (CaCO3) در آب خنک نگهداری شده است.

بازرسی پمپ آب

اکثر سیستم های خنک کننده به یک پمپ آب متصل میشوند تا آب در سیستم پمپاژ کند. این پمپاژ می تواند کارایی عملکرد سیستم تهویه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و همچنین در صورتحسابهای ماهانه انرژی صرفه جویی کند. روغن پمپ و موتور برج خنک کننده در صورت لزوم تعویض و به طور مرتب بازبینی و بررسی کنید.

نتیجه

نگهداری برج خنک کننده در نیروگاه ها و تاسیسات صنعتی بسیار مهم است. کنترل ضعیف سیستم را در معرض آسیب و فرسایش می دهد که هزینه های زیادی در بردارد و حتی گاهی باعث از بین رفتن سیستم میشود.

تکنسین های با تجربه شرکت پرتوتهویه در زمینه ارزیابی ، تعمیر و نگهداری برج خنک کننده مهارت دارند.برای اطلاعات بیشتر با شرکت پرتوتهویه تماس بگیرید.

شماره تماس:  ۰۹۱۲۲۲۶۹۳۰۲

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.