برج خنک ککنده مدار بسته و مدار باز

برج خنک کننده مدار بسته و مدار باز

برج خنک کننده مدار بسته و مدار باز

برج خنک کننده مدار بسته و مدار باز

دو نوع، برج خنک کننده مدار بسته و مدار باز وجود دارد .هر دو مدار موثر هستند،حالت عملکرد آنها متفاوت می باشد.

به طور کلی برج خنک کننده برای خنک کردن و گردش آب مورد استفاده قرار میگیرد. در کارخانه های شیمیایی، نیروگاه های حرارتی و سیستم های تهویه مطبوع برای ساختمان استفاده میشود.

برج خنک کننده مدار باز

برج خنک کننده بسته و باز

شایع ترین برج های خنک کننده در سراسر جهان نوع برج خنک کننده مدار باز است.مهمترین عامل تقویت تقاضا برای برج های خنک کننده مدار باز،طراحی کارآمد،اقتصادی و ساده آنهاست.این نوع به نوبه خود، مصرف کلی آب در روند خنک کردن را کاهش میدهد.آب برای عملیات خنک سازی به برج  اسپری میشود و حالی که فن در بالا جریان هوا ایجاد میکند.به همین دلیل بخشی از آب تبخیر شده و دمای کلی کاهش میابد.اما،در برج های خنک کننده مدار بسته این ویژیگی ها هزینه های بالا تری دارد.از این رو در برج های خنک کننده مدار بسته برنامه های محدودی در نظر گرفته شده است.

 

برج خنک کننده مدار بسته

در برج خنک کننده مدار بسته یا برج خنک کننده هوای خشک ،هیچ ارتباطی میان هوا و آب  وجود ندارد.

سیستم برج خنک کننده مدار بسته دارای دو مدار مایع جداگانه است.آب داغ از طریق یک بسته و خارج از مدار دوم از لوله گردش میابد.هوا بدنبال جریان آب کشیده میشود،خنک سازی تبخیری را فراهم میکند.این آب خنک شده هرگز ارتباط مستقیمی با هوا ایجاد نمیکند.در مدار دیگر،یک بسته مبدل حرارتی جداگانه به منظور کاهش آلودگی استفاده میشود.برج های خننک کننده مدار بسته مشابه برج خنک کننده مدار باز عمل میکنند.

برج خنک کننده مدار بسته و مدار باز پرتو تهویه مطابق با نیازهای مشتری طراحی میشود.عملکرد آنها دقیق مطابق مشخصات می باشد.انعطاف پذیری ابزار اجازه می دهد تا هر سیستم بانک لوله خود را در کنار یکدیگر یا در بالای یکدیگر تنظیم کرد و تبادل گرما را در لوله افزایش دهد.گزینه هایی که برای رفع نیازهای مشتریان ارائه خواهیم داد.ما قادر به طراحی و ساخت برج خنک کننده های مدار بسته برای بسیاری از برنامه های کاربردی مختلف هستیم.

جهت اطلاع از قیمت برج خنک کننده قیمت قطعات برج خنک کننده و کاتالوگ برج خنک کننده با شرکت پرتوتهویه تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس:  ۰۹۱۲۲۲۶۹۳۰۲
http://partotahvie.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.